دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات38
حجم فایل514 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت وظایف روابط عمومی

پاورپوینت مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ها در خصوص وظایف روابط عمومی

 

طرح مسئله

     در این پایان نامه به بررسی مقایسه نگرش مدیران ارشد و کارکنان روابط عمومی ها در خصوص وظایف روابط عمومی پرداخته شده است. روابط عمومی، به عنوان نهادی كه می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با كاركنان اقدام كند، بسیار حائز اهمیت است. توجه ویژه به وظایف روابط عمومی، به عنوان نهادی كه می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با كاركنان اقدام كند، بسیار حائز اهمیت است. در بخش روابط عمومی، حدود 53 عنوان وظیفه شناسایی شده است که مهمترین‌ وظیفه‌ روابط عمومی‌، شناخت‌ افکار عمومی‌ و نفوذ در آن‌ برای‌ جلب‌ رضایت‌ افکارعمومی‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌ که‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بیرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ می‌شود. روابط عمومی به عنوان یك «فن» و «هنر» نقش بسزایی در برقراری و تسهیل ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و كاركنان دارد، به طوری كه امروزه كمتر سازمانی را می توان یافت كه خود را بی نیاز از روابط عمومی بداند و در عین حال موفقیت های چشمگیری را در زمینه های مورد نظر و تحقق اهداف از پیش تعیین شده به دست آورده باشد. پایین بودن میزان مشارکت نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف روابط عمومی به ویژه تهیه چارت متناسب و  شرح وظایف و نامشخص بودن جایگاه وظابف کارکنان روابط عمومی در تشکیلات سازمانی ،در برخی روابط عمومی‌ها در جایگاه بالایی قرار گرفته اند ووظایف خود  زیر نظر مدیریت ارشد انجام می دهند. برخی روابط عمومی‌ها زیر نظر مدیر دفتر فعالیت می‌کنند و برخی روابط‌عمومی‌ها زیر نظر معاونت‌ها به کارشان ادامه می‌دهند. طبیعتا این نامشخص بودن جایگاه باعث می‌شود روابط عمومی از اعتبار و صلابت لازم در درون سیستم برخوردار نباشد و این باعث تضعیف جایگاه و نهایتا تضعیف عملکرد آن‌ها می‌شود.

روابط عمومی

    روابط عمومی عبارت است از ،آن بخش از مسئولیتها و وظایف ارتباطی مدیریت سازمان که از طریق ان مدیران می کوشند برای دستیابی به هدف های سازمانی با محیط خود سازگار و هم صدا شده یادر صورت نیاز در محیط تغییرات مطلوب ایجاد نموده و شرایط محیط را به شرط مساعد بودن استمرار بخشد.

     روابط عمومی یك وظیفه وكار مدیریتی است كه با ایجاد حفظ حقوق همكاری متقابل میان سازمان ومدیریت وعموم مردم ودیگر مسئولین درجهت اهداف نظام وسازمان‌ها كمك می‌كند وپیوسته ازنظرات عموم آگاه ونسبت به آنها پاسخگوست ومسئولیت مدیر را برای خدمت درجهت منافع عموم تعریف وتاكید كرده وآن را یاری نموده وتغییرات سازمانی را پذیرفته وبه نحو موثر آن را به خدمت می‌گیرد وبه عنوان یك سیستم هشدار اولیه وحسگر قوی كار می‌كند.

 

فهرست مطالب

چکیده

طرح مسئله

اهداف پژوهش

الگوهای تحقیق

روابط عمومی

اهمیت و ضرورت روابط عمومی در سازمان

انواع روابط عمومی درسازمانها

  نقش روابط عمومی در سازمان ها

اصول وظایف روابط عمومی ها

وظایف روابط عمومی

وظایف روابط عمومی مطلوب

تاثیر رفتار مدیران ارشد بر روابط عمومی

چالشها و مشکلات روابط عمومی در ایران

تعامل و هم پوشانی وظایف روابط عمومی

راهکارهای توانمندسازی روابط عمومی ها

روش تحقیق، جامعه آماری، بر آورد حجم نمونه ، روش پردازش اطلاعات

یافته های توصیفی

یافته های تحلیلی

تحلیل فرضیه

بحث و نتیجه گیری

پیشنهاد برای پژوهشهای آینده

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


spashfile روابط ,عمومی ,وظایف ,مدیران ,سازمان ,سازمانی ,روابط عمومی ,وظایف روابط ,روابط عمومی، ,مدیران ارشد ,کارکنان روابط ,وظایف روابط عمومی ,می‌شود روا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عصر مثبت آنالیز فوتبال ارزانی اقامت در ترکیه اینجا همه چی هست مصنوعات چوبی